benicassim2

Finalment la gent de Benicàssim pren la paraula. La inciciativa popular de recollir firmes en favor d’una revisió dels valors catastral en el nostre municipi pot sumar el primer èxit momentani. L’actual junta de govern del ajuntament de Benicàssim ha donat un pas endavant per intentar pal.liar l’abús  taxatiu que sofren els nostres veïns i veines, tot un gir d’intencions per part de l’executiu municipal.

En Compromís, principal partit impulsor en la recollida de firmes, estem satisfets de la feina feta pero som exèptics en quan a les intencions de l’actual equip de govern.   Considerem doncs una llum al final del tunel i veiem  positiu que el govern del Partit Popular canvie les seues decicions. Esperem que no es tracte d’una estratègia disuasoria enfront la pressió veinal o per guanyar temps donat el dificil moment que  el PP està sofrint a nivell estatal. Des de Compromís seguim considerant que l’àctual recessió económica, fruit de les males gestions de PP i PSOE en els darrers 16 anys, només es pot solucionar amb valentia, dedicació i la construcció de models alternatius on primen les polítiques económiques de proximitat. Polítiques que no tinguen com a objectiu afavorir a les grans empreses i castigar amb impostos als ciutadans.

Endavant Benicàssim, endavant Compromís.