Domingo Ferrando: “Hem de conèixer tota la veritat i quantificar el frau patit pels ciutadans”

El membre de Compromís a Benicàssim i regidor del Bloc en l’ajuntament, Domingo Ferrando, ha registrat dues mocions que seran debatudes en el pròxim plenari de divendres, demanant als grups que es posicionen a favor de l’adquisició d’un tercer accelerador lineal per l’Hospital Provincial de Castelló i que s’investigue si, a banda de l’ús fraudulent de targetes opaques en CajaMadrid, aquesta pràctica ha pogut tindre lloc en entitats que estaven en mans dels valencians i valencianes, com Bancaixa i CAM.
.
Ha declarat Ferrando, “demanem al Banc d’Espanya que investigue si aquesta forma d’actuar que tenien tant el president con un bon grapat de consellers de Caja Madrid, en el tema de les targetes “black”, ere una pràctica també estesa en les caixes valencianes, com Bancaixa o la CAM”.

“D’altra banda, el Consorci Hospitalari de Castelló disposa de dos acceleradors lineals pel tractament de pacients oncològics, quan el recomanable és tindre un per cada 200.000 habitants; al ser una província de 600.000 persones, pertocaria l’adquisició d’un tercer aparell de radioteràpia per donar una assistència adequada, a més de prevenir les possibles avaries en qualsevol de les màquines. Per tant demanem a la Conselleria de Sanitat que adquireixen el tercer accelerador per l’Hospital Provincial i es face càrrec de la seua instal•lació i manteniment”, ha remarcat el membre de Compromís.

Ferrando ha finalitzat dient, “seguirem vigilant als corruptes que han saquejat les nostres caixes i bancs ”, afegint, “continuarem demanant millores en cadascun dels serveis que faciliten la vida als nostres ciutadans i ciutadanes”.

domingo 016log
Domingo Ferrando
Regidor del Bloc-Compromis

Desde Compromís per Benicàssim se presentan dos mociones , pidiendo el tercer acelerador para el hospital provincial y la investigación del posible uso de tarjetas opacas en Bancaixa

Domingo Ferrando: “Tenemos que conocer toda la verdad y cuantificar el fraude sufrido por los ciudadanos”

El miembro de Compromís en Benicàssim y concejal del Bloc en el ayuntamiento, Domingo Ferrando, ha registrado dos mociones que serán debatidas en el próximo plenario del viernes, pidiendo a los grupos que se posicionen a favor de la adquisición de un tercer acelerador lineal para el Hospital Provincial de Castelló y que se investigue si, además del uso fraudulento de tarjetas opacas en CajaMadrid, esta práctica ha podido tener lugar en entidades que estaban en manos de los valencianos y valencianas, como Bancaixa y CAM.

Ha declarado Ferrando, “pedimos al Banco de España que investigue si esta forma de actuar que tenían tanto el presidente cono un buen puñado de consejeros de Caja Madrid, en el tema de las tarjetas “black”, era una práctica también extendida en las cajas valencianas, como Bancaixa o la CAM”.

“Por otro lado, el Consorcio Hospitalario de Castelló dispone de dos aceleradores lineales para el tratamiento de pacientes oncológicos, cuando lo recomendable es tener un para cada 200.000 habitantes; al ser una provincia de 600.000 personas, correspondería la adquisición de un tercer aparato de radioterapia para dar una asistencia adecuada, además de prevenir las posibles averías en cualquiera de las máquinas. Por lo tanto pedimos a la Consellería de Sanidad que adquiera el tercer acelerador para el Hospital Provincial y se haga cargo de su instalación y mantenimiento”, ha remarcado el miembro de Compromís.

Ferrando ha finalizado diciendo, “seguiremos vigilando a los corruptos que han saqueado nuestras cajas y bancos ”, añadiendo, “continuaremos pidiendo mejoras en cada uno de los servicios que facilitan la vida a nuestros ciudadanos y ciudadanas”.