Anit, dimarts 25 de novembre de 2014, l’assemblea local de Compromís per Benicàssim elegeix a la llista liderada per Joan Bonet Hancox com la proposta de la coalició de cara a les pròximes eleccions municipals.

Joan Bonet, empresari, de 37 anys ha estat elegit pel 90% dels/les militants assistents a la seu que Compromís per Benicàssim. En els primers llocs de la llista electoral l’acompanyaran Pau Ferrando, llicenciat en Història medieval; Elena Salvador, empresària, la doctora Ana Garcia Pitarch i Carlos Rocamora, funcionari. Una llista que conjuga la joventut i l’experiència, il·lusionant, amb moltes ganes de treballar.

L’actual regidor de Bloc-Compromís Domingo Ferrando ha anunciat que no continuaria al capdavant de Compromís per Benicàssim quan finalitze l’actual legislatura, i tot seguit s’ha encetat un debat de com haurien de ser elegits els pròxims candidats de l’agrupació. Seguint l’esborrany del reglament de primàries en el seu apartat que afecta les poblacions de menys de 20.000 habitants. S’ha presentat a l’assemblea una llista de 16 persones (el 80%), amb membres de tots els partits integrants a la Coalició Compromís. Aquesta proposta ha estat recoltzada per més de les 4/5 dels assistents. També s’ha oferit als membres de l’assemblea que no estaven inclosos si volien participar en el projecte. Pròximament es completarà la relació de noms de ciutadans i ciutadanes de Benicàssim que participaran en la llista definitiva.

Joan Bonet ha agraït la nombrosa presència de militants que han participat en l’assemblea i el suport que ha rebut d’aquesta. D’altra banda Pau Ferrando, secretari local i 2on a la llista, ha remarcat el treball que aquest col·lectiu ha fet aquestos mesos i el gran paper de Joan Bonet en la campanya dels recursos contra l’IBI injust. Ha promés treball i una política encaminada a construir, millorar i restablir el diàleg polític a Benicàssim. Tots dos han promés acció ferma i constructiva contra el desgovern del Partit Popular.