Hola, sóc Helena Salvador i sóc  de  Gent amb Compromís.

Forme part d´un equip de persones que lideren la valentia per a fer front actuacions que avui en dia són insostenibles.

Sóc Compromís perquè m’identifique amb els valors culturals nostres: perquè som Sol, secà, mar, paratge, arròs, camp, llengua i treball. I com ho estime dec defensar-ho perquè ha sigut i és el que ens ha vertebrat com a societat valenciana.

Els nostres interessos estan ací, si no els cuidem nosaltres no vindrà ningú a fer-ho. Com a dona, valenciana, mare, petita empresària, ciutadana de Benicàssim m’agradaria participar en les decisions del meu municipi.

Formar part d´un equip com aquest liderat per Joan Bonet em plena de goig,tots ells,  Pau Ferrando, Anna García, Carlos Rocamora, Celia, Jordi…són gent amb molta il·lusió, amb actitud i aptitud per dur a terme projectes que entre totsh em pensat i treballat.

Sempre es poden fer canvis -tots els dies-, però ara és moment de triar en les urnes allò que volem. És moment de canviar i de conèixer nous governs i maneres de governar. I per tot això vos demane el  vostre suport, amb valentia.

Endavant Compromís per Benicàssim!

Helena Salvador  Ribes  te 38 anys. Cassada amb tres fills. Viu a Benicàssim. Va estudiar educació secundaria a l’institut Mater Dei. Llicenciada en Humanitats, ha estat diplomada en diversos seminaris sobre psicoanàlisi.  Ha treballat en el comerç local durant molts anys: floristeria i fruteria. També ha estat administrativa en una Gestoria. Actualment és empresària.

Li agrada molt la música pop, rock i Jazz. El ball regional ha estat una de les seues aficions més intenses, també la literatura, l’art, el disseny i la política. Ha sigut membre de l’agrupació local “Aires Valencians”. Militant de Gent de Compromís, candidata de Compromís per Benicàssim.