Hola, sóc Joan Bonet Hancox, veí de Benicàssim i em presente a estes properes eleccions municipals com a candidat a l’alcaldia de Benicàssim per Compromís.

El colectiu de Compromís per Benicàssim està format per persones amb una gran preparació, a on es combina joventut i saber fer, il·lusió i projecte, socialment representativa de la societat de Benicàssim i amb uns principis comuns propis de Compromís, que és el valencianisme progressista i de sostenibilitat econòmica i medi ambiental.

És per això que em sent tan honrat d’encapçalar este projecte comú en el que estic convençut que és el millor per a fer possible el canvi que tant necessita Benicàssim en formes de fer política.

L’activitat política deu ser la ferramenta ideal per a aconseguir millorar la vida de les persones que conformen la societat en que vivim, per aconseguir una major cohesió social, per a facilitar la dinamització de la economia, per a garantir que les expressions culturals es duguen a terme i així enriquir la personalitat de l’individu i dels valencians com a poble que som, i per a garantir la societat de benestar en que vivim amb sanitat i educació públiques de qualitat que permeta una igualtat d’oportunitats i un nivell de vida digne per a tots. Creiem en les persones.

Al llarg dels darrers anys, malauradament l’activitat política ha estat greument desprestigiada pels continus casos de corrupció, malbaratament de diners públics, mala gestió, incompetència manifesta i malaptesa política tant en el Govern de la Generalitat Valenciana com en l’Ajuntament de Benicàssim, i ha provocat una justificada desconfiança i descreença de la gent cap a la política.

Actualment, resulta imprescindible una gestió transparent, responsable dels diners públics, en el que prime la eficiència i eficàcia, front al balafiament i opacitat de l’actual Govern de l’Ajuntament.

Per això pense que les persones que volem revertir esta situació, les persones honestes, preparades, amb ganes de canviar les coses i valentes, ens devem de dedicar a l ‘activitat política. I això, en Compromís per Benicàssim estes qualitats les tenim a dolls i és el nostre principal nexe d’unió.

Tinc la sort de comptar amb persones joves i sobradament preparades com Pau Ferrando, Helena Salvador i Carlos Rocamora, que representen l’esperit del canvi, amb persones com Anna Garcia, Domingo Ferrando, Jose A. Casañ i Xaro Tàrrega que representen el saber fer i el trellat, i tantes altres persones que formen part del Col·lectiu de Compromís.

Estic convençut que amb humiltat, honestedat i valentia, Compromís representa el canvi que tant necessita Benicàssim, per a que el futur del nostre municipi siga millor.

Endavant Compromís! Comptem amb tu!

deixatlapellJoan Bonet Hancox va nàixer el 12 d’Abril de 1977 a Castelló. Casat. Es considera valencià, de faccions i costums amb clara influència anglesa. La seua família de part de pare és originàriament de Benicàssim, i la de part de mare és anglesa. Sa mare porta més de quaranta anys vivint a Benicàssim.

Cursà els estudis d’EGB al Colegi La Magdalena de Castelló. Posteriorment, estudià el BUP i COU a l’Institut Mater Dei de Castelló. És Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat JaumeI de Castelló. Té un Màster Postgrau Internacional en Hostaleria i Turisme per la Universitat Politècnica de València. També ha cursat un Màster Postgrau en Gestió Financera i Comptabilitat Avançada per la Universitat JaumeI de Castelló.

Porta treballant des dels setze anys, començant com a recepcionista del Càmping Bonterra Park en periodes estivals.

Actualment, gestiona una clínica dental en Benicàssim de recent inauguració, i la gestió de la empresa familiar.

Ha portat la gestió del Càmping Bonterra Park fins al Març de 2012 i durant cinc anys.

Ha portat la gestió del Pub Leviathan en Castelló fins al Juliol de 2011 i durant sis anys.

Entre altres teballs, ha sigut administratiu comercial de banca, administratiu comercial d’exportació del Grup Porcelanosa i també auxiliar de manteniment del Càmping Bonterra Park.

Parla amb fluïdesa el valencià, el castellà i l’anglès.

Li agrada viatjar i conèixer noves cultures. Ha estat en Gran Bretanya, Perú, França, Holanda, Bèlgica, República Xeca, Tunísia i Turquia.

Li agrada llegir llibres relacionats amb la economia, política, història i cultura dels pobles.

Té afició a practicar esports, especialment el frontó, futbol, vela i esquí.

Aficionat al món del motociclisme.

Veí de Benicàssim, Candidat a l’alcaldia de Benicàssim per Compromís.