L’executiva de Compromís per Benicàssim i la comissió de pactes es reuneix per a debatir i marcar linees d’actuació davant el resultat de les darreres eleccions municipals del 24 de maig.

Els futurs regidors de Compromís per Benicàssim són partidaris de buscar accords entre les diverses formacions democràtiques. El portaveu local Pau Ferrando ha declarat “l’objectiu principal és parlar amb tots els regidors nets de qualsevol imputació i formar un gran acord ciutadà contra la corrupció”.

Joan Bonet, candidat a l’alcaldia, ha remarcat que “hem d’assolir el major consens possible entre les forces polítiques que estaran representades en el pròxim Ajuntament. A més, s’ha de buscar els punts en comú i formar un govern transparent, eficaç, fort i estable”.

D’altra banda, Helena Salvador ha demanat que “una vegada tinguem clar els partits que s’uneixen a un pacte contra la corrupción i per la transparencia política, Compromís per Benicàssim consulte en assemblea, amb els militants i simpatitzants, les decisions a prendre”.