Alarma  a l’Ajuntament de Benicàssim

El col·lectiu de Compromís per Benicàssim  i els seus representants a l’Ajuntament volem manifestar la nostra preocupació per les notícies que llegim al Boletín Provincial, i d’altres que ens estan arribant des de diverses persones i fonts,  referents al govern del nostre municipi.

La senyora Susana Marqués estaria aprovant importants concessions amb partides de diners molt elevades a base de decrets d’alcaldia,  sense esperar a l’aprovació d’aquestes pel plenari, sense convocar junta de portaveus i amb una total opacitat en la gestió. Especial atenció cal posar en els gairebé 2 milions d’euros de remanent, condemnats a gastar-se en projectes absurds e innecessaris, sense contar amb el beneplàcit dels tècnics municipals, i amb un absolut menyspreu a les formes bàsiques de la nostra democràcia.

En aquest moment l’oposició és molt més nombrosa que el grup al govern i exigim  que les decisions importants, especialment referides a l’ús de diners públic s’aproven amb la màxima transparència, diligència i consens.

El PP ja no està amb majoria absoluta.

L’ètica i la legalitat han de regir, de nou, les institucions municipals.

Aquest no és el diàleg que Susana Marqués va prometre a l’acte d’investidura.

La  suposada manca de responsabilitat de l’actual alcaldessa, ja en el començament de la nova legislatura, i la continuació de les formes opaques i autoritàries que definiren d’una manera vergonyosa  els darrers anys  la política municipal de Benicàssim podrien portar a formes molt més contundents de censurar a aquest nou govern del Partit Popular.

Compromís per Benicàssim  estarà sempre en contra d’aquest tipus de pràctiques i actituds,  farem front a l’absolutisme i a l’opacitat.  Amb valentia.