El passat 17 de juny de 2023 es va formar la nova corporació municipal a l’Ajuntament de Benicàssim, i les regidores i regidor de Compromís ja ocupem el nostre lloc com a caps de l’oposició.

A Helena Salvador, Pau Ferrando i jo mateixa, Paula Mateos, com a portaveu del grup municipal, ens agradaria donar les gràcies pel suport a les 1.801 persones que es van il·lusionar, van creure en el nostre projecte i ens van prestar el seu vot el 28 de maig per a intentar millorar Benicàssim i demostrar que una altra gestió és possible.

Per això, ens posem a disposició com a regidores i regidor del nostre municipi, dels veïns i veïnes de Benicàssim. Volem ser la veu d’aquells que no sempre són escoltats, i defendre els interessos de totes les persones, col·lectius i associacions del nostre estimat poble. Des d’ara, si en algun moment teniu cap pregunta o alguna proposta que vos agradaria traslladar al govern municipal, no dubteu a fer-nos-la arribar, i nosaltres la portarem al plenari.

El nostre programa és ara un full de ruta per als propers quatre anys, i ens deixarem la pell treballant en la gestió municipal, encapçalant una oposició ferma i útil.

Una abraçada,

Paula Mateos Eixau (portaveu de Compromís per Benicàssim)